Олімпійський тиждень

23.09.2018 23:46

        Олімпійський тиждень - це всеукраїнський видовищний захід, спрямований на популяризацію спорту, здорового способу життя та розвиток олімпійського руху в Україні.

        З метою пропагування здорового способу життя, поширення ідей олімпізму та розвитку олімпійського руху в Україні, шляхом залучення якомога більшої кількості дітей до занять спортом, 17 вересня в Херсонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 13 проведено спортивно-масові заходи «Олімпійський день здоров’я». 

        Діти активно приймали участь у квесті, де проходили такі станції як: Акварель, Веселі старти, Ерудит та Туристична «Вузлова».

        День здоров'я, спорту та олімпійського руху пройшов цікаво, весело, в доброзичливій атмосфері й сприяв зміцненню нашої шкільної сім’ї.
        Були проведені класні години на тему: «Олімпійський рух в Україні». Де діти уважно слухали інформацію, дивилися відеоролики та брали участь у вікторині.
        До Всесвітнього дня першої допомоги, було проведено майстер-клас з надання долікарської допомоги учням .
        Тиждень закінчився лінійкою, на якій були підведені підсумки роботи.
        Бажаємо всім дбати про своє здоров’я і не забувати відомий вислів Сократа: «Здоров'я - це не все, але все без здоров'я – ніщо».